Kotiliesi logo

Hyvän arjen asiantuntija

Kotiliesi rakentaa lukijoidensa kanssa parempaa arkea tarjoamalla yli 7 000 testattua ruokareseptiä ja ideoita juhliin. Brändi on tutkittu kodin asiantuntija, joka innostaa nauttimaan sisustamisesta, kodinhoidosta, käsitöistä, kulttuurista, puutarhanhoidosta sekä omasta ja läheisten hyvinvoinnista. Kotiliesi on Suomen suurimpia aikakauslehtiä verkossa, ja sen artikkelit keräävät lähes miljoonaa sivunkatselua kuukaudessa.

Kotiliesi on Suomen vanhin, 103-vuotias naistenlehtibrändi, joka tavoittaa eri sukupolvet printissä, verkkosivuillaan ja aktiivisissa sosiaalisen median kanavissaan. Lehti tarjoaa naisia koskettavia aiheita sekä syvällisiä haastatteluja kiinnostavista henkilöistä. Tilaukseen sisältyy jäsenyys Kotiliesi Klubissa, joka tuo kuukausittain lisäsisältöä, kirjaetuja ja elämyksellisiä tapahtumia, kuten elokuvailtoja ja kirjailijatapaamisia. Jäsenet saavat myös veloituksetta Dekon, Maalla-lehden ja Kotiliesi Käsityön näköislehdet. Kotiliesi ilmestyy 25 kertaa vuodessa, sisältäen odotettuja erikoisnumeroita, kuten suuren kevätnumeron ja joulun tunnelmalliset lehdet.

Toukolan logo

Tervetuloa lifestylemedia Toukolaan! Kotilieden palkittu lyhytvideopalvelu inspiroi erityisesti nuorempaa kohderyhmää TikTokissa, Instagramissa ja verkossa. Tämä lyhytvideoihin keskittyvä konsepti tarjoaa innostavaa sisältöä ruoanlaitosta, sisustamisesta, puutarhanhoidosta, tuunaamisesta ja käsitöistä. Mainostajille on helppo liittyä mukaan valmiiden videokonseptien avulla.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kotiliesi-lehti

  • Lukijat 191 000
  • Lukuaika naiset (min) 78

kotiliesi.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 725 000
Kysy sosiaalisen median näkyvyydestä natiivikampanjan yhteydessä!

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu ja vk 35/2025, Piano Insight toukokuu 2025 (istunnon kesto).

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu 2025.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kotilieden lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kotiliesi.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä