TM Rakennusmaailma logo

Rakentajan ja remontoijan testilehti 

TM Rakennusmaailma on kodista, rakentamisesta ja remontoinnista kiinnostuneiden erikoislehti. Sen lukija haluaa tietää niin rakentamisen ja remontoinnin monista menetelmistä kuin tuotteista ja työkaluistakin. Lehden lukijat ovat koulutettuja ja keskimääräistä ostovoimaisempia sekä alaan perehtyneitä harrastajia ja ammattilaisia. TM Rakennusmaailman sisällön olennainen osa ovat erilaiset testit ja vertailut. Lehti testaa säännöllisesti rakennusmateriaaleja, -tarvikkeita, työkaluja, alan koneita ja erilaisia palveluja Tekniikan Maailman tapaan täysin puolueettomasti.  

Asuntomessujen logo

TM Rakennusmaailma numero 6 on Oulun Asuntomessujen virallinen taloluettelo, lisäjakelu 15 000 kpl. Lue Asuntomessujen toimitusjohtajan haastattelu ja tutustu Otavamedian messupaketteihin.

Lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa. TM Rakennusmaailmalla on myös monipuolinen digipalvelu osoitteessa rakennusmaailma.fi, josta löytyy mm. alan uutisia, digilehti sekä kattava lehtiarkisto.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

TM Rakennusmaailma -lehti

  • Lukijat 108 000
  • Lukuaika miehet (min) 54

Rakennusmaailma.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 121 000

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu ja vk 35/2025, Piano Insight tammikuu 2025 (istunnon kesto).

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu 2025.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

TM Rakennusmaailman lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Rakennusmaailma.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Haluatko tietää lisää?

Jari Vehola
Myyntipäällikkö
+358 500 929 806

Ota yhteyttä