Viva logo

Säpinää kolmanteen elämänvaiheeseen

Yli 20-vuotias Viva kannustaa aikuisia suomalaisia olemaan rohkea ja nauttimaan elämästä täysillä. Vivan sydämellisissä reportaaseissa on nostalgiaa ja yhdessä jaettuja kokemuksia. Laajoissa henkilöjutuissa puhutaan kiertelemättä elämän iloista ja suruista. Viva opastaa ja innostaa lukijoitaan liikkumaan, hoitamaan terveyttään ja löytämään tyylinsä. Värikkäät kulttuuri- ja matka-artikkelit kannustavat lähtemään rohkeasti liikkeelle. Hyötytieto terveydestä, asumisesta, säästämisestä, eläkkeistä ja perintöasioista on Vivan arvostettua sisältöä.


Aiheillaan Viva puhuttelee aikuista naista ja myös hänen elämänsä miehiä. Lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa. Vivan artikkelit ja näköislehti ovat osa Anna.fi-sivustoa.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Viva-lehti

  • Lukijat 74 000
  • Lukuaika naiset (min) 94

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Kiinnostuksen kohteet

Vivan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Voinko olla avuksi?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä