Viva logo

Säpinää kolmanteen elämänvaiheeseen

Viva kannustaa aikuisia suomalaisia nauttimaan elämästä sen kaikissa muodoissa. Vivan sydämellisissä reportaaseissa on nostalgiaa ja yhdessä jaettuja kokemuksia. Laajoissa henkilöjutuissa puhutaan kiertelemättä elämän iloista ja suruista. Viva opastaa ja innostaa lukijoitaan liikkumaan, hoitamaan itseään ja löytämään parhaan tyylinsä. Värikkäät kulttuuri- ja matka-artikkelit kannustavat lähtemään rohkeasti liikkeelle. Hyötytieto terveydestä, asumisesta, säästämisestä, eläkkeistä ja perintöasioista on Vivan arvostettua sisältöä. Näillä aiheilla Viva puhuttelee paitsi aikuisia naisia myös heidän elämänsä miehiä.

Viva arvostaa aktiivisia lukijoitaan, jotka panostavat elämänlaatuunsa monin eri tavoin – myös taloudellisesti. Lukijamme nauttivat matkailusta ja kulttuurista, lukevat paljon, huolehtivat monipuolisesti terveydestään sekä vaalivat ihmissuhteitaan ja läheisiään. Löydät Vivan verkkosisällön täältä. Lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Viva-lehti

  • Lukijat 64 000
  • Lukuaika naiset (min) 83
  • Painettu lehti + näköislehti verkossa 69 000

Lähde: KMT 2024, Kantar Oy

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Lähde: KMT 2024, Kantar Oy

Kiinnostuksen kohteet

Vivan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2024, Kantar Oy

Voinko olla avuksi?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä