Kotiliesi logo

Hyvän arjen asiantuntija

Kotiliesi kutsuu nauttimaan hyvästä arjesta. Kotiliedestä löytyy yli 7 000 testattua ruokareseptiä sekä kiinnostavimmat käsityö-, puutarhanhoito- ja sisustusvinkit. Kotiliesi tarjoaa erityisesti naisia koskettavia puheenaiheita, luotettavia terveysartikkeleita sekä tunnettujen suomalaisten syvällisiä haastatteluja. Kotilieden jokaisesta numerosta löytyy laaja ristikkokokonaisuus aivovoimistelua kaipaaville.


Suomen vanhin naistenlehtibrändi saattaa herättää nostalgisia mummolatunnelmia, mutta se tavoittaa eri sukupolvet hyvin tehokkaasti printissä, verkkosivuillaan ja aktiivisissa sosiaalisen median kanavissaan. Tilaukseen sisältyy jäsenyys Kotiliesi Klubissa, joka tuo kuukausittain lisäsisältöä, kirjaetuja ja elämyksellisiä tapahtumia, kuten elokuvailtoja ja kirjailijatapaamisia. Jäsenet saavat myös veloituksetta Dekon, Maalla-lehden ja Kotiliesi Käsityön näköislehdet. Kotiliesi ilmestyy 25 kertaa vuodessa, sisältäen odotettuja erikoisnumeroita, kuten suuren puutarhanumeron ja joulun tunnelmalliset lehdet.

Toukolan logo

Tervetuloa lifestylemedia Toukolaan! Kotilieden palkittu lyhytvideopalvelu inspiroi erityisesti nuorempaa kohderyhmää TikTokissa, Instagramissa ja muualla verkossa. Tämä lyhytvideoihin keskittyvä konsepti tarjoaa innostavaa sisältöä ruoanlaitosta, sisustamisesta, puutarhanhoidosta, tuunaamisesta ja käsitöistä. Mainostajille on helppo liittyä mukaan valmiiden videokonseptien avulla.


TAVOITA KOHDERYHMÄSI TEHOKKAASTI KOTILIEDEN MONIKANAVAISELLA BRÄNDIPAKETILLA

  • yksi printin kokosivu paraatipaikalla lehden alussa,
  • digi avaussivu 620×891,
  • digi display 300×431,
  • uutiskirjenosto 600×400,
  • sponsoroitu somenosto Kotilieden Facebook ja Instagram -kanavilla

ISO PAKETTI yht. 7 999 € (norm. hinta 19 170 €), tavoittavuus 837 000 kontaktia

PIENI PAKETTI yht. 4 499 € (norm. hinta 11 260 €), tavoittavuus 434 000 kontaktia

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kotiliesi-lehti

  • Lukijat 191 000
  • Lukuaika naiset (min) 78

kotiliesi.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 725 000
Kysy sosiaalisen median näkyvyydestä natiivikampanjan yhteydessä!

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu ja vk 35/2025, Piano Insight toukokuu 2025 (istunnon kesto).

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu 2025.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kotilieden lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kotiliesi.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2025, Kantar Oy.

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä