Hyvän arjen asiantuntija
Kotiliesi rakentaa lukijoidensa kanssa parempaa arkea tarjoamalla yli 7 000 testattua ruokareseptiä ja ideoita juhliin. Brändi on tutkittu kodin asiantuntija, joka innostaa nauttimaan sisustamisesta, kodinhoidosta, käsitöistä, kulttuurista, puutarhanhoidosta sekä omasta ja läheisten hyvinvoinnista. Kotiliesi on Suomen suurimpia aikakauslehtiä verkossa, ja sen artikkelit keräävät jopa 8 miljoonaa sivunkatselua kuukaudessa.
Kotiliesi on Suomen vanhin, 103-vuotias naistenlehtibrändi, joka tavoittaa eri sukupolvet printissä, verkkosivuillaan ja aktiivisissa sosiaalisen median kanavissaan. Lehti tarjoaa naisia koskettavia aiheita sekä syvällisiä haastatteluja kiinnostavista henkilöistä. Tilaukseen sisältyy jäsenyys Kotiliesi Klubissa, joka tuo kuukausittain lisäsisältöä, kirjaetuja ja elämyksellisiä tapahtumia, kuten elokuvailtoja ja kirjailijatapaamisia. Jäsenet saavat myös veloituksetta Dekon, Maalla-lehden ja Kotiliesi Käsityön näköislehdet. Kotiliesi ilmestyy 25 kertaa vuodessa, sisältäen odotettuja erikoisnumeroita, kuten suuren kevätnumeron ja joulun tunnelmalliset lehdet.
Tervetuloa lifestylemedia Toukolaan! Kotilieden palkittu lyhytvideopalvelu inspiroi erityisesti nuorempaa kohderyhmää TikTokissa, Instagramissa ja verkossa. Tämä lyhytvideoihin keskittyvä konsepti tarjoaa innostavaa sisältöä ruoanlaitosta, sisustamisesta, puutarhanhoidosta, tuunaamisesta ja käsitöistä. Mainostajille on helppo liittyä mukaan valmiiden videokonseptien avulla.