Kotiliesi logo

Hyvän arjen asiantuntija

Kotiliesi rakentaa lukijoidensa kanssa parempaa arkea. Brändin suojista löytyy yli 7 000 testattua ruokareseptiä ja ideoita myös juhlaan. Kotiliesi on tutkitusti hyödyllinen kodin asiantuntija, joka kannustaa nauttimaan sisustamisesta, kodinhoidosta, käsitöistä, kulttuurista ja puutarhanhoidosta, mutta myös omasta ja läheisten hyvinvoinnista.

Kotiliesi on Suomen vanhin, 102-vuotias naistenlehtibrändi, joka tavoittaa kaikenikäiset naiset printissä, kotisivuillaan ja aktiivisissa sosiaalisen median kanavissa. Kotiliedestä löytyy erityisesti naisia koskettavia puheenaiheita ja Suomen kiinnostavimpien henkilöiden syvällisiä haastatteluita. Kotilieden tilaukseen kuuluu jäsenyys Kotiliesi Klubissa, joka tarjoaa kuukausittain esimerkiksi lisäsisältöjä, kirjaedun sekä mukavia tapahtumia samanhenkisessä seurassa. Kotilieden printti ilmestyy 26 kertaa vuodessa, mukana on useita erikoisteemoja kuten suuri kevätnumero, Toukola-kevätliite sekä kolme jouluteemaista lehteä.

Toukolan logo

Tervetuloa lifestylemedia Toukolaan! Lyhytvideoihin keskittyvä konsepti tarjoilee inspiroivaa sisältöä niin ruoanlaittoon, sisustamiseen, puutarhanhoitoon, tuunaamiseen kuin käsitöihinkin liittyen. Mainostajan on helppo lähteä mukaan valmiilla videokonsepteilla.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kotiliesi-lehti

  • Lukijat 210 000
  • Lukuaika naiset (min) 81

kotiliesi.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 768 000
Kysy sosiaalisen median näkyvyydestä natiivikampanjan yhteydessä!

Lähteet: lukijat KMT 2023, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project vk 27-30/2023, Piano Insight heinäkuu 2023 (istunnon kesto)

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lukijat KMT 2023, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project vk 27-30/2023

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kotilieden lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2023, Kantar Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kotiliesi.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: KMT 2023, Kantar Oy.

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä