Hyvän arjen asiantuntija
Kotiliesi kutsuu nauttimaan hyvästä arjesta. Kotiliedestä löytyy yli 7 000 testattua ruokareseptiä sekä kiinnostavimmat käsityö-, puutarhanhoito- ja sisustusvinkit. Kotiliesi tarjoaa erityisesti naisia koskettavia puheenaiheita, luotettavia terveysartikkeleita sekä tunnettujen suomalaisten syvällisiä haastatteluja. Kotilieden jokaisesta numerosta löytyy laaja ristikkokokonaisuus aivovoimistelua kaipaaville.
Suomen vanhin naistenlehtibrändi saattaa herättää nostalgisia mummolatunnelmia, mutta se tavoittaa eri sukupolvet hyvin tehokkaasti printissä, verkkosivuillaan ja aktiivisissa sosiaalisen median kanavissaan. Tilaukseen sisältyy jäsenyys Kotiliesi Klubissa, joka tuo kuukausittain lisäsisältöä, kirjaetuja ja elämyksellisiä tapahtumia, kuten elokuvailtoja ja kirjailijatapaamisia. Jäsenet saavat myös veloituksetta Dekon, Maalla-lehden ja Kotiliesi Käsityön näköislehdet. Kotiliesi ilmestyy 25 kertaa vuodessa, sisältäen odotettuja erikoisnumeroita, kuten suuren puutarhanumeron ja joulun tunnelmalliset lehdet.

Tervetuloa lifestylemedia Toukolaan! Kotilieden palkittu lyhytvideopalvelu inspiroi erityisesti nuorempaa kohderyhmää TikTokissa, Instagramissa ja muualla verkossa. Tämä lyhytvideoihin keskittyvä konsepti tarjoaa innostavaa sisältöä ruoanlaitosta, sisustamisesta, puutarhanhoidosta, tuunaamisesta ja käsitöistä. Mainostajille on helppo liittyä mukaan valmiiden videokonseptien avulla.
TAVOITA KOHDERYHMÄSI TEHOKKAASTI KOTILIEDEN MONIKANAVAISELLA BRÄNDIPAKETILLA
- yksi printin kokosivu paraatipaikalla lehden alussa,
- digi avaussivu 620×891,
- digi display 300×431,
- uutiskirjenosto 600×400,
- sponsoroitu somenosto Kotilieden Facebook ja Instagram -kanavilla
ISO PAKETTI yht. 7 999 € (norm. hinta 19 170 €), tavoittavuus 837 000 kontaktia
PIENI PAKETTI yht. 4 499 € (norm. hinta 11 260 €), tavoittavuus 434 000 kontaktia

