Inspiroiva ja elämänmakuinen

Kotiliesi tarjoaa ideoita ja inspiraatiota naisille isoäideistä tyttärentyttäriin. Ruoka, sisustus ja terveys ovat Suomen vanhimman aikakauslehtibrändin erikoisaloja. Kotiliesi tavoittaa kuukausittain verkossa miljoona suomalaista naista. Suurin verkon käyttäjäryhmä on 25-34 -vuotiaat kaupunkilaiset naiset, jotka käyttävät sivustoa puhelimella. Sosiaalisen median kanavissa Kotiliesi tavoittaa 120 000 suomalaista viikossa. Jokaisessa Kotilieden numerossa on runsaasti terveyttä, asiajuttuja, nostalgiaa, vertaistarinoita ja kulttuurivinkkejä.

Kotiliesi.fi:stä löytyy myös Suomen suosituin leivontablogi Suklaapossu sekä monia muita ruoka-aiheisia blogeja, suurimpina Himahella sekä Frutti di Mutsi. Myös pidetty Maalla-brändi on löytänyt Kotiliesi.fi:stä digitaalisen kodin.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kokonaistavoittavuus* 379 000

Kotiliesi-lehti

  • Lukijat 199 000
  • Kohtaamiskontaktit ** 279 000
  • Lukuaika (min) 62

kotiliesi.fi

  • kävijämäärä kaikki (netto) / kk 907 000
  • kävijämäärä desktop / kk 353 000
  • kävijämäärä mobiili / kk 622 000
  • käynnin kesto min 3,0
  • sivun katselut / käynti (ka) 2,0

Lähde: KMT 2018, Kantar TNS Oy, FIAM – ComScore MMX MP, Helmikuu 2019, 6+/mobiili 15+

* Kokonaistavoittavuus = painetun lehden yhden keskimääräisen numeron lukijamäärän ja digitaalisten versioiden viikkotavoittavuus.

** Kohtaamiskontaktit = lehden keskimääräisen sivun saamien katsekontaktien määrä (luvussa huomioitu kuinka monta kertaa palaa lehteen ja kuinka suuren osuuden lehdestä lukee)

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähde: KMT 2018, Kantar TNS Oy, FIAM – ComScore MMX MP, Helmikuu 2019, 6+/mobiili 15+

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kotilieden naislukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2018, Kantar TNS Oy

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kotiliesi.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde:

FIAM – ComScore MMX MP, tammikuu 2019

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
040 848 6900

Kysy lisää.

Voit kohdentaa mainontasi myös kiinnostuksen mukaan.

Lue lisää