Kippari logo

Uuden ajan veneilymedia

Otavamedian veneilybrändit Kippari ja Vene yhdistyvät vuoden 2025 alusta. Kippari tarjoaa veneilijöille entistä monipuolisemman ja kattavamman lukupaketin, joka hyödyntää sekä Kipparin että Veneen parhaat sisällöt. Suomen suurimpana veneilybrändinä voimme tarjota entistä enemmän hyötyä ja iloa lukijoillemme – oli kyseessä sitten tuore veneilyn harrastaja tai pitkän linjan konkari. Uusi Kippari tavoittaa 130 000 veneilijää kuukausittain. (Lähde KMT 2024, Kantar TNS Oy.)

Kipparin lukija suhtautuu intohimoisesti veneisiin ja on myös valmis sijoittamaan harrastukseensa rahaa. Lukijat ovat kiinnostuneita kaikesta veneilyyn liittyvästä aina purjehduksesta tekniikkaan, moottoreihin ja veneilyn sähköistymiseen. Kippari tekee lukijastaankin veneilyn asiantuntijan. Kippari ilmestyy 12 kertaa vuodessa. Kipparilehti.fi laajentaa lukijoiden palvelua verkossa. Se kertoo esimerkiksi vierassatamista, polttoaineiden jakelupisteistä ja ajankohtaiset säätiedot.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kippari

  • Lukijat 95 000
  • Lukuaika miehet (min) 52

kipparilehti.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 130 000

Lähde: KMT 2024, Kantar TNS Oy, FIAM lokakuu 2024 Kipparilehti.fi+Venelehti.fi, AudienceProject – Indeksin kantaluku: koko väestö = 100

Profiili

Lehden lukijaprofiili

SIVUSTON KÄVIJÄPROFIILI

Lähde: KMT 2024, Kantar TNS Oy, FIAM lokakuu 2024 Kipparilehti.fi+Venelehti.fi, AudienceProject – Indeksin kantaluku: koko väestö = 100

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kipparin lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2024, Kantar TNS Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kipparilehti.fi kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2024, Kantar TNS Oy.

Haluatko tietää lisää?

Antti Tikkanen
Myyntipäällikkö
+358 45 842 7800

Ota yhteyttä