Anna logo

Suomen ikonisin naistenmedia

Uudistunut Anna tuo lukijoilleen kaiken sen, mitä he kaipaavat pysyäkseen ajan tasalla – hyvinvoinnista ja muodista kulttuuriin, matkailuun ja talouteen. Anna-naiset arvostavat niin käytännön vinkkejä kuin syvällisiä näkökulmia, jotka rikastuttavat heidän elämäänsä. Annan artikkelit eivät pelkää tarttua vakaviinkaan aiheisiin, mutta aina positiivisesta ja toiveikkaasta kulmasta. Monipuoliset kanavat, kuten 48 kertaa vuodessa ilmestyvä printtijulkaisu, aktiivinen verkkosivusto ja sosiaalisen median kanavat, takaavat, että sisältö tavoittaa laajasti ja pitää lukijat innostuneina.


Anna.fi:n inspiroivat ja optimoidut artikkelit houkuttelevat parhaimmillaan satojatuhansia lukijoita, jotka etsivät tietoa ja inspiraatiota. Vuoden 2024 lopulla lanseerattu Keidas-lyhytvideopalvelu tuo päivittäin uusia ideoita hyvinvointiin, kauneuteen ja muotiin, ja tarjoaa brändeille tehokkaan tavan tavoittaa kohderyhmä – erityisesti TikTokissa ja Instagramissa, missä sen vetovoima vain kasvaa.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Anna-lehti

  • Lukijat 129 000
  • Lukuaika naiset (min) 62

anna.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 578 000
Kysy sosiaalisen median näkyvyydestä natiivikampanjan yhteydessä!

Lähteet: lukijat KMT 2024, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project Heinäkuu vk 27-30/2023, Piano Insight Heinäkuu 2023.

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lukijat KMT 2024, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project vk 27-30/2023.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Annan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähteet: lukijat KMT 2024, Kantar Oy

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Anna.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähteet: lukijat KMT 2024, Kantar Oy

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä