Anna logo

Suomen ikonisin naistenmedia

Anna tuo lukijoilleen kaiken sen, mitä he kaipaavat pysyäkseen ajan tasalla – hyvinvoinnista ja muodista kulttuuriin, matkailuun ja talouteen. Anna-naiset arvostavat niin käytännön vinkkejä kuin syvällisiä näkökulmia, jotka rikastuttavat heidän elämäänsä. Annan artikkelit eivät pelkää tarttua vakaviinkaan aiheisiin, mutta aina positiivisesta ja toiveikkaasta kulmasta. Monipuoliset kanavat, kuten 48 kertaa vuodessa ilmestyvä printtijulkaisu, aktiivinen verkkosivusto ja sosiaalisen median kanavat, takaavat, että sisältö tavoittaa laajasti ja pitää lukijat innostuneina.


Anna.fi:n inspiroivat ja optimoidut artikkelit houkuttelevat parhaimmillaan satojatuhansia lukijoita, jotka etsivät tietoa ja inspiraatiota. Vuoden 2024 lopulla lanseerattu Keidas-lyhytvideopalvelu tuo päivittäin uusia ideoita hyvinvointiin, kauneuteen ja muotiin, ja tarjoaa brändeille tehokkaan tavan tavoittaa kohderyhmä.



Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Anna-lehti

  • Lukijat 107 000
  • Lukuaika naiset (min) 62

anna.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 509 000
Kysy sosiaalisen median näkyvyydestä natiivikampanjan yhteydessä!

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu ja vk 35/2025, Piano Insight elokuu 2025 (istunnon kesto).

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy, verkkokävijät FIAM Audience Project elokuu 2025.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Annan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Anna.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähteet: lukijat KMT 2025, Kantar Oy.

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Virpi Åberg
Key Account Manager
+358 40 709 3137

Ota yhteyttä