Kippari logo

Uuden ajan veneilymedia

Otavamedian veneilybrändit Kippari ja Vene yhdistyivät vuoden 2025 alusta. Kippari tarjoaa veneilijöille entistä monipuolisemman ja kattavamman lukupaketin, joka hyödyntää sekä Kipparin että Veneen parhaat sisällöt. Suomen suurimpana veneilybrändinä voimme tarjota entistä enemmän hyötyä ja iloa lukijoillemme – oli kyseessä sitten tuore veneilyn harrastaja tai pitkän linjan konkari.

Kipparin lukija suhtautuu intohimoisesti veneisiin ja on myös valmis sijoittamaan harrastukseensa rahaa. Lukijat ovat kiinnostuneita kaikesta veneilyyn liittyvästä aina purjehduksesta tekniikkaan, moottoreihin ja veneilyn sähköistymiseen. Kippari tekee lukijastaankin veneilyn asiantuntijan. Kippari ilmestyy 12 kertaa vuodessa. Kipparilehti.fi laajentaa lukijoiden palvelua verkossa. Se kertoo esimerkiksi vierassatamista, polttoaineiden jakelupisteistä ja ajankohtaiset säätiedot.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kippari

  • Lukijat 52 000
  • Lukuaika miehet (min) 61

kipparilehti.fi

Kokonaistavoittavuus

  • Painettu lehti + digitaaliset sisällöt 66 000

Lähde: KMT 2025, Kantar TNS Oy, FIAM AudienceProject elokuu 2025, Piano Insight maaliskuu 2025 (istunnon kesto).

Profiili

Lehden lukijaprofiili

SIVUSTON KÄVIJÄPROFIILI

Lähde: KMT 2025, Kantar TNS Oy, FIAM AudienceProject elokuu 2025.

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Kipparin lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2025, Kantar TNS Oy.

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Kipparilehti.fi kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2025, Kantar TNS Oy.

Haluatko tietää lisää?

Antti Tikkanen
Myyntipäällikkö
+358 45 842 7800

Ota yhteyttä