Suomen suosituin naistenmedia

Suomen suurin naistenlehtibrändi Anna tarjoaa mainostajille lukuisia mahdollisuuksia tavoittaa haluttu kohderyhmä laadukkaan printtijulkaisun, aktiivisen verkkosivuston sekä lukuisten sosiaalisen median kanavien kautta. Anna-naiset pitävät sisällöistä, joista on heille hyötyä – mm. jutuista, jotka käsittelevät pukeutumista, kauneutta, ruokaa ja hyvinvointia. Anna.fin voimaannuttavien verkkojuttujen imu onkin huikea: hakukone- ja someoptimoidut artikkelit keräävät parhaimmillaan satojatuhansia lukijoita.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kokonaistavoittavuus* 494 000

Anna-lehti

  • Lukijat 234 000
  • Kohtaamiskontaktit ** 334 000
  • Lukuaika (min) 73

anna.fi

  • kävijämäärä kaikki (netto) / kk 1 197 000
  • kävijämäärä desktop / kk 340 000
  • kävijämäärä mobiili / kk 938 000
  • käynnin kesto min 2,2
  • sivun katselut / käynti (ka) 2,2

Lähde: KMT AL + total  Syksy 2017/Kevät 2018, Kantar TNS Oy, FIAM – ComScore MMX, kesäkuu 2018, 6+/mobiili 15+

* Kokonaistavoittavuus = painetun lehden yhden keskimääräisen numeron lukijamäärän ja digitaalisten versioiden viikkotavoittavuus.

** Kohtaamiskontaktit = lehden keskimääräisen sivun saamien katsekontaktien määrä (luvussa huomioitu kuinka monta kertaa palaa lehteen ja kuinka suuren osuuden lehdestä lukee)

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Sivuston kävijäprofiili

Lähde: KMT AL + total Syksy 2017/Kevät 2018, Kantar TNS Oy, FIAM – ComScore MMX, kesäkuu 2018, 6+/mobiili 15+

Lukijoiden kiinnostuksen kohteet

Annan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT AL + total Syksy 2017/Kevät 2018, Kantar TNS Oy

Verkkokävijöiden kiinnostuksen kohteet

Anna.fi:n kävijät ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista

Lähde: Atlas 1-12/2017

Haluatko sinä tavoittaa perheiden päätöksentekijät?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
040 848 6900

Kysy lisää.

Voit kohdentaa mainontasi myös kiinnostuksen mukaan.

Lue lisää