Laatutietoinen ja näkemyksellinen

Deko on ennakkoluuloton ja raikas modernin sisustamisen lehti. Sen vahvassa tunnelmassa on tilaa pienille ja suurille kodeille. Hulvattomat ideat kohtaavat käytännönläheiset ja oivaltavat ratkaisut. Dekon lukija on nuori tai nuorekkaalla asenteella elävä kaupunkilainen, joka nauttii kauniista kodista, designista, matkailusta ja taiteesta. Deko esittelee kiinnostavimmat tyypit, parhaat koti-ideat sekä opastaa ja neuvoo sisustamaan kauniimmin ja toimivammin.

Deko ilmestyy 11 kertaa vuodessa. Deko on Suomen Asuntomessujen virallinen yhteistyökumppani ja julkaisee vuosittain kattavan messuoppaan. Deko ilmestyy digilehtenä osoitteessa kotiliesi.fi/deko. Sivustolta löytyy lisäksi runsaasti alan uutisia, blogeja ja muuta ajankohtaista sisältöä. Deko on myös Instagramissa, Pinterestissä ja Facebookissa. Dekon sosiaalisen median kanavissa on lähes 40 000 seuraajaa kuukausittain.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kokonaistavoittavuus* 112 000

Deko-lehti

  • Lukijat 107 000
  • Kohtaamiskontaktit ** 191 000
  • Lukuaika (min) 52

Lähde: KMT 2018, Kantar Oy
* Kokonaistavoittavuus = painetun lehden yhden keskimääräisen numeron lukijamäärän ja digitaalisten versioiden viikkotavoittavuus.
** Kohtaamiskontaktit = lehden keskimääräisen sivun saamien katsekontaktien määrä (luvussa huomioitu kuinka monta kertaa palaa lehteen ja kuinka suuren osuuden lehdestä lukee).

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Lähde: KMT 2018, Kantar Oy

Kiinnostuksen kohteet

Dekon naislukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2018, Kantar Oy

Voit kohdentaa mainontasi myös kiinnostuksen mukaan.

Lue lisää

Voinko olla avuksi?

Virpi Åberg
Myyntipäällikkö
040 709 3137

Ota yhteyttä