Elämänmakuinen rohkaisija

Viva on suomalaisen jo monia asioita kokeneen lukijansa asialla ja tohtii puhua vaikeistakin asioista suoraan, mutta lämminhenkisesti. Viva kannustaa sekä nais- että mieslukijoitaan nauttimaan elämästä ja uudesta vapaudesta sekä opastaa entistä eettisempien elämäntapojen ääreen. Viva arvostaa lukijaansa, joka on aktiivinen toimija ja pystyy panostamaan monella tavoin – myös rahallisesti – elämänlaatuunsa. Lukija harrastaa matkailua ja kulttuuria, lukee paljon, hoitaa terveyttään monipuolisesti, vaalii ihmissuhteitaan ja huolehtii läheisistään.

 

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kokonaistavoittavuus* 84 000

Viva-lehti

  • Lukijat 82 000
  • Kohtaamiskontaktit ** 163 000
  • Lukuaika (min) 115

Lähde: KMT 2018, Kantar TNS Oy

* Kokonaistavoittavuus = painetun lehden yhden keskimääräisen numeron lukijamäärän ja digitaalisten versioiden viikkotavoittavuus.

** Kohtaamiskontaktit = lehden keskimääräisen sivun saamien katsekontaktien määrä (luvussa huomioitu kuinka monta kertaa palaa lehteen ja kuinka suuren osuuden lehdestä lukee)

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Lähde: KMT 2018, Kantar TNS Oy

Kiinnostuksen kohteet

Vivan naislukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2018, Kantar TNS Oy

Voinko olla avuksi?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
040 848 6900

Ota yhteyttä