Elämänmakuinen rohkaisija

Viva kannustaa aikuisia suomalaisia nauttimaan elämästä sen kaikissa muodoissa. Vivan sydämellisissä reportaaseissa on nostalgiaa ja yhdessä jaettuja kokemuksia. Laajoissa henkilöjutuissa puhutaan kiertelemättä elämän iloista ja suruista. Viva opastaa ja innostaa lukijoitaan liikkumaan, hoitamaan itseään ja löytämään parhaan tyylinsä. Lehti tarjoaa värikkäitä kulttuuri- ja matkajuttuja sekä runsaasti hyötytietoa terveydestä, asumisesta, säästämisestä, eläkkeistä ja perintöasioista. Näillä aiheillaan Viva puhuttelee paitsi aikuista naista myös hänen elämänsä miehiä. 

Viva arvostaa lukijaansa, joka on aktiivinen toimija ja pystyy panostamaan monella tavoin – myös rahallisesti – elämänlaatuunsa. Lukija harrastaa matkailua ja kulttuuria, lukee paljon, hoitaa terveyttään monipuolisesti, vaalii ihmissuhteitaan ja huolehtii läheisistään. Viva ilmestyy 12 kertaa vuodessa. 

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kokonaistavoittavuus* 84 000

Viva-lehti

  • Lukijat 82 000
  • Kohtaamiskontaktit ** 163 000
  • Lukuaika (min) 115

Lähde: KMT 2018, Kantar Oy
* Kokonaistavoittavuus = painetun lehden yhden keskimääräisen numeron lukijamäärän ja digitaalisten versioiden viikkotavoittavuus.
** Kohtaamiskontaktit = lehden keskimääräisen sivun saamien katsekontaktien määrä (luvussa huomioitu kuinka monta kertaa palaa lehteen ja kuinka suuren osuuden lehdestä lukee)

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Lähde: KMT 2018, Kantar Oy

Kiinnostuksen kohteet

Vivan naislukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT 2018, Kantar Oy

Voinko olla avuksi?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
040 848 6900

Ota yhteyttä