Elämänmakuinen rohkaisija

Viva on suomalaisen seniorin asialla ja tohtii puhua vaikeistakin asioista suoraan, mutta lämminhenkisesti. Viva kannustaa lukijaansa nauttimaan elämästä ja uudesta vapaudesta. Viva arvostaa kokenutta lukijaansa, joka on aktiivinen toimija ja pystyy panostamaan monella tavoin – myös rahallisesti – elämänlaatuunsa. Lukija harrastaa matkailua ja kulttuuria, lukee paljon, hoitaa terveyttään monipuolisesti, vaalii ihmissuhteitaan ja huolehtii läheisistään.

Lehden kansikuva

Tavoittavuus

Kokonaistavoittavuus* 76 000

Viva-lehti

  • Lukijat 73 000
  • Kohtaamiskontaktit ** 119 000
  • Lukuaika (min) 100

Lähde: KMT AL + total Syksy 2017/Kevät 2018, Kantar TNS Oy

* Kokonaistavoittavuus = painetun lehden yhden keskimääräisen numeron lukijamäärän ja digitaalisten versioiden viikkotavoittavuus.

** Kohtaamiskontaktit = lehden keskimääräisen sivun saamien katsekontaktien määrä (luvussa huomioitu kuinka monta kertaa palaa lehteen ja kuinka suuren osuuden lehdestä lukee)

Profiili

Lehden lukijaprofiili

Lähde: KMT AL + total Syksy 2017 / Kevät, Kantar TNS Oy

Kiinnostuksen kohteet

Vivan lukijat ovat erityisen kiinnostuneita seuraavista aiheista
Luvut indeksejä. Suomalaisten kiinnostus aiheeseen keskimäärin = 100

Lähde: KMT AL + total Syksy 2017 / Kevät, Kantar TNS Oy

Voinko olla avuksi?

Helena Räikkönen
Myyntipäällikkö
040 848 6900

Ota yhteyttä