Case WordDive – Yhden päivän tuotanto, joka kasvatti brändin tunnettuutta mukaansatempaavilla videoilla Monipuoliset kampanjamateriaalit
Case Natiivikampanja herätti kiinnostuksen kattaviin varainhoitopalveluihin 54 % tavoitetuista katsoi videon kokonaan loppuun
Case Volkswagenin tuotelanseeraus tehtiin onnistuneesti verkkolähetyksenä Livekoulutukseen osallistui 152 henkilöä
Case Stella Kotipalvelut Oy sai laadukkaalla videolla huikeaa näkyvyyttä Vinkkivideot tavoittivat 2,3 miljoonaa
Case Audille rakennettiin oman ja ostetun median kokonaisuus, josta tuli käsite Videot tavoittivat 58 % Suomen golfareista
Case Ainutlaatuinen JYP:in yhteisövideo nostattaa keskisuomalaista identiteettiä Video vahvistaa yhteisön yhteenkuuluvuutta
Case ProComin palkittu video kertoo kiehtovan tarinan koko viestintäalan kehityksestä Lyhytdokumentti onnistui tavoitteissaan erinomaisesti