Case Lasten liikenneturvallisuusvisa keräsi lähes 14 000 osallistujaa Lähes 14 000 osallistujaa, laaja somenäkyvyys ja vahva muistijälki
Case Ruokatiedon Hyvää Suomesta -merkille kattava näkyvyys Otavamedian kanavissa Kaksi eri kohderyhmää tavoitettiin tehokkaasti
Case Natiivikampanja herätti kiinnostuksen kattaviin varainhoitopalveluihin 54 % tavoitetuista katsoi videon kokonaan loppuun
Case Novart kasvatti tunnettuuttaan natiivikampanjalla erinomaisin tuloksin Monikanavainen kokonaisuus todisti jälleen toimivuutensa.
Case Vau, happea! Testiryhmätoteutus ja natiivikampanja tavoittivat tukkoisen nenän kanssa kamppailevat Yli 9 minuutin lukuaika
Case Taksi Helsingin turvalliset ja luotettavat kyydit keräsivät lukijoiden huomion Paras artikkeli sai lähes 60 000 sivukatselua
Case HBO Maxin uutuussarjan lanseeraus liimasi naiskohderyhmän ruutujen ääreen Keskimääräinen lukuaika 12:58 min
Case Sunin tiskikonetabletit saivat huikean tavoittavuuden natiivikampanjalla Näyttökertoja eri kanavissa 3,2 miljoonaa
Case Lumon inspiroi kuluttajien parveke- ja terassiunelmia natiivikampanjalla Lukuaika keskimäärin 05:29