Mediatoimistoille

Mediatoimistoille

Tervetuloa mediatoimistojen omalle sivulle. Olemme koonneet tänne ajankohtaista sisältöä ja tietoa juuri teitä varten!

Sisällysluettelo

Ajankohtaista

Printin mediatiedot 2026 Print schedules and themes

Vuoden 2026 printin aikataulut ja teemat on julkaistu yrityksille-sivustolla että varausjärjestelmä Kauhassa. Kooste-pdt ja brändikohtaiset pdf:t löytyvät täältä.

Publishing schedules and themes 2026 are available in English. Summary pdf and media pdf’s are at your disposal soon.

Annan sisarmedia Keidas

Keidas on upea lyhytvideopalvelu, joka inspiroi kauneudella ja hyvinvoinnilla.

Keidas on paikka, jossa kauneuden, muodin, terveyden, itsetuntemuksen ja hyvinvoinnin etsijät voivat kohdata ja virkistyä. Se tarjoaa kiireen keskellä hetken omalle itselle, antaen luvan keskittyä vain itseensä. Keitaan luotettavat vinkit auttavat huolehtimaan hyvinvoinnista ja tuovat arkeen pieniä hetkiä itsensä hemmotteluun.

Kumppaniksi Toukolaan

Olemme päivittäneet Toukolasta kertovan brändisivun ja lisänneet mukaan myös Toukolan kaupallisista kumppanuuksista kertovan videon. Asiakas saa osallistua tuotantoon niin paljon tai vähän kuin haluaa, tuotanto tehdään avaimet käteen ja asiakas saa valmiin videon myös omaan käyttöönsä.

Natiivimainonnan showroom ja näyttöpohjainen natiivimainos

Rakensimme showroomin esittelemään natiivimainonnan eri ratkaisuja verkossa. Showroomista löydät kuva- ja videoesimerkkejä toteutetuista natiivimainoksista, artikkeleista ja sisältörikasteista – ja lisää ideoita saa aina pyytämällä. Natiivimainonnan showroomia voi käyttää myös keskusteluissa asiakkaan kanssa, natiivikampanjasi voisi näyttää Otavamedian sivuilla tältä.

Näyttöpohjainen natiivimainos on tuore mainostoteutus, joka ohjaa Otavamedian sivustolta asiakkaan omalle sivustolle.

Uusimmat caset

Case

Elämässä.fi-verkkomedian konseptointi ja jatkuva sisällöntuotanto

Konseptoitu ja kehittyvä asiakasverkkomedia
Case

Otava uudistaa vastuullisuusviestintää – uusi sivusto kertoo tarinat numeroiden takana

Valmis verkkosivutoteutus
Case

Bosch Power Toolsin ja Toukolan yhteistyö tarjoili vinkkejä puutarhan hoitoon

Yli 2 miljoonaa kontaktia
Case

TM Video sytytti näkyvyyden – Sampo Sytytysvilla tavoitti lähes 190 000 näyttökertaa!

Avaimet käteen -videokampanja
Case

Midsonan laadukkaat sisällöt tavoittivat laajasti terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet

Kolmen kampanjan putki esitteli tuotteet tehokkaasti kohderyhmälle
Case

Natiivikampanja toi tuhansia sitoutuneita lukijoita

Keskimääräinen lukuaika 1 min 26 sek
Case

Lasten liikenneturvallisuusvisa keräsi lähes 14 000 osallistujaa

Lähes 14 000 osallistujaa, laaja somenäkyvyys ja vahva muistijälki
Case

Juristiliitto: Konseptiuudistus – Lisää tavoittavuutta kustannuksia kasvattamatta  

Kattavampi tavoittavuus pienemmillä kustannuksilla
Case

Ruokatiedon Hyvää Suomesta -merkille kattava näkyvyys Otavamedian kanavissa

Kaksi eri kohderyhmää tavoitettiin tehokkaasti
Case

ATV FINLAND: TM-testivoitto tyhjensi mopovarastot

Myynti nousi huikeat 500 %
Case

WordDive – Yhden päivän tuotanto, joka kasvatti brändin tunnettuutta mukaansatempaavilla videoilla

Comprehensive campaign assets
Case

Otava – Kirjan tie vastuullisesti

Painavaa asiaa viihdyttävästi videon muodossa
Case

BMW: Katseet pysäyttävä aikakauslehtikampanja

Kampanjan huomioarvo 83 %
Case

Jobi: Näin jäsenmedia siirtyi printistä verkkoon 

Kattava verkkomedian kokonaispaketti
Case

Natiivikampanja herätti kiinnostuksen kattaviin varainhoitopalveluihin

54 % tavoitetuista katsoi videon kokonaan loppuun
Case

Helsingin kaupunki – Käänteentekevää puhetta

Mielen hyvinvointia podcast-sarjassa