Case WordDive – Yhden päivän tuotanto, joka kasvatti brändin tunnettuutta mukaansatempaavilla videoilla Monipuoliset kampanjamateriaalit
Case Natiivikampanja herätti kiinnostuksen kattaviin varainhoitopalveluihin 54 % tavoitetuista katsoi videon kokonaan loppuun
Case Novart kasvatti tunnettuuttaan natiivikampanjalla erinomaisin tuloksin Monikanavainen kokonaisuus todisti jälleen toimivuutensa.
Case HBO Maxin uutuussarjan lanseeraus liimasi naiskohderyhmän ruutujen ääreen Keskimääräinen lukuaika 12:58 min
Case Sunin tiskikonetabletit saivat huikean tavoittavuuden natiivikampanjalla Näyttökertoja eri kanavissa 3,2 miljoonaa
Case Lumon inspiroi kuluttajien parveke- ja terassiunelmia natiivikampanjalla Lukuaika keskimäärin 05:29
Case Audille rakennettiin oman ja ostetun median kokonaisuus, josta tuli käsite Videot tavoittivat 58 % Suomen golfareista