Case TM Video sytytti näkyvyyden – Sampo Sytytysvilla tavoitti lähes 190 000 katsojaa! Avaimet käteen -videokampanja
Case Midsonan laadukkaat sisällöt tavoittivat laajasti terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet Kolmen kampanjan putki esitteli tuotteet tehokkaasti kohderyhmälle
Case Lasten liikenneturvallisuusvisa keräsi lähes 14 000 osallistujaa Lähes 14 000 osallistujaa, laaja somenäkyvyys ja vahva muistijälki
Case Ruokatiedon Hyvää Suomesta -merkille kattava näkyvyys Otavamedian kanavissa Kaksi eri kohderyhmää tavoitettiin tehokkaasti
Case WordDive – Yhden päivän tuotanto, joka kasvatti brändin tunnettuutta mukaansatempaavilla videoilla Monipuoliset kampanjamateriaalit
Case Natiivikampanja herätti kiinnostuksen kattaviin varainhoitopalveluihin 54 % tavoitetuista katsoi videon kokonaan loppuun
Case Novart kasvatti tunnettuuttaan natiivikampanjalla erinomaisin tuloksin Monikanavainen kokonaisuus todisti jälleen toimivuutensa.
Case HBO Maxin uutuussarjan lanseeraus liimasi naiskohderyhmän ruutujen ääreen Keskimääräinen lukuaika 12:58 min
Case Sunin tiskikonetabletit saivat huikean tavoittavuuden natiivikampanjalla Näyttökertoja eri kanavissa 3,2 miljoonaa
Case Lumon inspiroi kuluttajien parveke- ja terassiunelmia natiivikampanjalla Lukuaika keskimäärin 05:29
Case Audille rakennettiin oman ja ostetun median kokonaisuus, josta tuli käsite Videot tavoittivat 58 % Suomen golfareista